Οροι και Προϋποθεσεις

Όροι & Προυποθέσεις

Σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Πληρωμή

*

*Στην τιμή περιλαμβάνονται όλοι οι φόροι.

Μόλις επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα και το συνολικό κόστος των υπηρεσιών από την εταιρεία μας (συνήθως εντός 24 ωρών από την αίτησή σας), θα σας ζητηθεί η επιβεβαίωση. Για κρατήσεις μέχρι 29 ημέρες πριν την άφιξη, απαιτείται προκαταβολή 30% του συνολικού κόστους. Για κρατήσεις μικρότερες από 28 ημέρες πριν από την άφιξη απαιτείται ολόκληρο το ποσό (100%) του συνολικού κόστους.

Δεν υπάρχουν άλλες επιβαρύνσεις που μπορούν να προστεθούν. Αφού χρεωθεί η πληρωμή, θα λάβετε την απόδειξη πληρωμής σας.

Ακύρωση Κράτησης

Η ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο θα οδηγήσει σε “ακυρωτικά τέλη”. Τα συνήθη τέλη ακύρωσης κυμαίνονται ως εξής:

Κοινοποίηση σε ημέρες Χρέωση
Πάνω απο 28 Προκαταβολή
20-27 60%
10-19 80%
Κάτω από 10 100%
Μη εμφάνιση: η χρέωση ανέρχεται στο 100%

Εάν θα θέλατε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε το αίτημά σας, στείλτε μας e-mail. Ως “ασφαλής περίοδος” για την ακύρωση της κράτησης θεωρείται ο αριθμός των ημερών πριν από την ημερομηνία άφιξης που είναι ασφαλείς να ακυρώσετε. Εάν η κράτησή σας ακυρωθεί “εγκαίρως”, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει τέλος ακύρωσης. Οι μοναδικές χρεώσεις που σας χρεώνονται είναι για έξοδα διαχείρισης και έξοδα που έγιναν για τηλεφωνικές κλήσεις κράτησης, φαξ κλπ.

Check-in

Το check-in πραγματοποιείται μετά τις 14:00 μ.μ.. Στην ιστοσελίδα μας υπάρχουν επαρκείς οδηγίες για να φτάσετε γρήγορα στο κατάλυμα.

Check-out 

Το Check-out πραγματοποιείται μέχρι τις 11:00 π.μ. Η καθυστερημένη αναχώρηση εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του καταλύματος και δύναται να χρεωθεί.

Επέκταση / Τροποποίηση διακοπών

Η επέκταση των διακοπών σας δεν είναι πάντα δυνατή, αν και θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια. Δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων για διαμονή μικρότερη από αυτή που έχετε κάνει κράτηση και η βίλα, το σπίτι ή το διαμέρισμα είναι ελεύθερη προς ενοικίαση μετά την αναχώρηση των πελατών. Μια σημαντική αλλαγή μπορεί να θεωρηθεί ως ακύρωση.

Αφάλιση

Αν και η Ελλάδα είναι φυσικά πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πολλά από τα έθιμα και τις πρακτικές της διαφέρουν από τα οικεία στη Βόρεια Ευρώπη, ιδιαίτερα όσον αφορά τις ιατρικές εγκαταστάσεις. Πρέπει επίσης να υποθέσετε ότι δεν είστε προσωπικά ασφαλισμένος όταν μεταφέρεστε σε οποιοδήποτε μηχανοκίνητο όχημα. Ως εκ τούτου, μπορείτε να πάρετε τη δική σας ασφάλιση ταξιδιού.
Τα καταλύματα διαθέτουν την κατά νόμο αναγκαία ασφαλιστική κάλυψη. Σε περίπτωση που υπάρξει αξίωση πελάτη για αποζημίωση για ανυπόστατο ή ψευδή λόγο, η «Triopetra Blue Horizon Villas» επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της.

Αεροπορικό Ταξίδι

Παρακαλούμε να κάνετε τις δικές σας αεροπορικές κρατήσεις και στη συνέχεια να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν προβλήματα με πτήσεις όπως καθυστερήσεις ή ακυρώσεις από τον πράκτορα ή τους εκπροσώπους του.

Κατάλυμα

Το κατάλυμα είναι για αποκλειστική χρήση των πελατών και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υπενοικιαστεί. Όλες οι θραύσεις και οι ζημίες πρέπει να αποζημιωθούν πριν την αναχώρηση, η οποία κανονικά λήγει το μεσημέρι την τελευταία ημέρα ενοικίασης. Σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης, μπορούμε να παρατείνουμε τη διαμονή σας στο κατάλυμα, τη βίλα ή το διαμέρισμα μόνο σε περίπτωση που δεν αναμένονται νέοι πελάτες.

Ευθύνη

Η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη για απώλειες ή ζημιές σε πελάτες λόγω περιστάσεων πέραν του ελέγχου της, όπως αποτυχίες δημόσιων προμηθειών ή μεταφορών, πράξεις κυβερνήσεων, πολιτικές διαταραχές, φυσικές καταστροφές κλπ. Στην περίπτωση παρατηρήσεων ή καταγγελιών, παρακαλούμε απευθυνθείτε απευθείας σε μας, κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Ευθύνη Πελάτη

Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την διασφάλιση ότι το ακίνητο θα βρίσκεται σε λογική κατάσταση καθαριότητας και στην ίδια κατάσταση όπως κατά την άφιξη. Οποιοσδήποτε υπερβολικός καθαρισμός, απώλεια ή ζημιά στο ακίνητο, ή χρέη ή χρεώσεις που τυχόν προκύπτουν, θα καταγραφούν αναλυτικά και θα χρεωθούν στον Πελάτη. Οι πελάτες πρέπει να ενεργούν με τρόπο υπεύθυνο ανά πάσα στιγμή και να ενεργούν με σεβασμό προς τους άλλους επισκέπτες, τους γείτονες, τον ιδιοκτήτη και το προσωπικό τους. Η «Triopetra Blue Horizon Villas» διατηρεί το απόλυτο δικαίωμα να απαιτεί από οποιοδήποτε άτομο να αποχωρήσει από ένα ακίνητο για απρεπή συμπεριφορά, οπότε και δεν θα υπάρξει καμία επιστροφή χρημάτων.
Ο πελάτης υποχρεούται να διαβάσει προσεχτικά και να τηρήσει τους όρους χρήσης της πισίνας που αναγράφονται στη σχετική πινακίδα.

Αριθμός διαμενόντων

Ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών που διαμένουν στο ακίνητο δεν πρέπει να υπερβαίνει τον αριθμό των υπνοδωματίων που καθορίζονται στο διαφημιστικό υλικό. Ο ιδιοκτήτης διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την είσοδο ή να εκδιώξει ολόκληρο το συμβαλλόμενο μέρος εάν ο αριθμός των ατόμων που διαμένουν στο ακίνητο υπερβαίνει τον αριθμό που προβλέπεται στην κράτηση.

Έξοδα που καταβάλλονται τοπικά με επιπλέον κόστος

Το τίμημα ενοικίασης και οποιεσδήποτε διευκολύνσεις ή υπηρεσίες που περιλαμβάνονται ρητά στις γραπτές πληροφορίες που παρέχονται από την «Triopetra Blue Horizon Villas» συμπεριλαμβάνονται στην τιμή πώλησης. Η κανονική χρήση του ηλεκτρισμού και του νερού συμπεριλαμβάνεται επίσης, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στον τιμοκατάλογο. Ορισμένα τοπικά έξοδα ενδέχεται να αποκλείονται από το καθορισμένο κόστος ενοικίασης, όπως κλινοσκεπάσματα, θέρμανση, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και προσωπικές υπηρεσίες όπως καμαριέρες ή μάγειρες. Κατά την άφιξή σας θα βρείτε αναλυτικό φυλλάδιο με τιμοκατάλογο πρόσθετων υπηρεσιών που προσφέρονται.